måndag

Ännu en mysig och trevlig dag med de små, glada ansikten över att få vara tillbaka i skolan, några även mindre glada miner efter raster och matteproblem :) Imorgon kommer min handledare från Malmö och tittar till mig under min lektion jag ska hålla imorgon, tur det är halvklass och jag hinner testa lektionen på hälften innan hon kommer, men kommer gå utmärkt! Snälla barn så varför skulle det inte gå liksom :) När jag sluta åkte jag direkt till Helsingborg och satte mig på körskolan och klarade 2/3 prov, score! Snart så! Väldigt nöjd klev jag ut där ifrån och direkt hem till min älskade och han gjorde den godaste köttfärssåsen och jag har aldrig någonsin varit så mätt efter, var lika stor om magen som sjunde gravid månaden... Så gott var det! Är hemma igen och ska sova nu efter en lång och händelserik dag, upp klockan 06:30 imorgon och på det igen, ska dock försöka att inte försova mig 20 minuter som jag gjorde idag, men jag hann i tid ändå, tur man är liiiite snabb :) godnatt på er!!
Exempel på en teorifråga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0