lördag 15 feb

Hur trött jag än var imorse så lyckades jag eller var jag tvungen att dra mig till jobb, som tur var börja jag inte förrän 11. Mycket förlovningskunder ganska roligt och jag har nog testat 500 olika kombinationer som inspo till mina ringar, dock Hampus som ska välja den men han kan väl få ett hum om vad jag tycker om :) 
 
Idag står jag för maten och tacopaj och sallad blir det, gårdagen var underbar och massa mat och dricka så vi tar det bara lugnt idag och lagar något lätt, helt perfekt som vanligt!
Var ett underbart väder igår så vi tog en lång promenad genom fina helsingborg och ner mot friabad och landborgproenaden och där, skönt som in i! Vårkänslor man får och nu längtar man bara mer och mer till sommaren och de fina vädret här hemma och även till spanien som kommer bli underbart i 2,5 vecka med mitt hjärta! ♥

Kommentarer
Postat av: Esmeralda

Gillar du träning? isåfall, vad för sorts träning? :D

Svar: Konditionsträning är min favorit :)
Oliwia Eriksson

2014-02-15 @ 20:18:09
URL: http://getfitandhealthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0