godkänd!

Höll som sagt två lektioner idag men med samma innehåll eftersom de var i havklass, och tack gode gud att jag fick testa lite på första gruppen innan min handledare var med på andra tillfället då det gick superbra! Ganska nöjd och godkänd helt klart på min första VFU (praktik). Imorgon så börjar barnen med ett litet projekt som varar veckan ut, de ska spela in 4 filmer, så blir nog en dag imorgon med mycket ståhej och lite små flummigt känns det som. De som kommer från kulturskolan som har hand om detta har inte riktigt gett oss så mycket information haha men det ska bli roligt med lite omvxling, tyvärr är jag dock inte med på fredag.. men hoppas jag får se slutresultatet! Underbara barn, hur ska jag lyckas att bara vara med dem nästa vecka också och sen inte på ett helt år!? Kommer ju inte gå dock, får hälsa på några gånger och förhoppningsvis kanske vikariera någon gång ifall de behöver hjälp :) 
 
Nu kryper jag ner i sängen för att klara morgondagen på skolan och även en körlektion på eftermiddagen sen lite plugg och mys med min älskade! 
Äntligen träffa min saknade bror och hans sambo i Stockholm i helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0