5 februari

Ännu en dag på skolan avklarad och alla barn är så underbara. Fast några är trotsiga och går emot allt jag säger och testar varje punkt jag har, så icke ger jag mig! Höll en del av lektionen idag och det märks ju vilken respekt den riktiga läraren har men det ska ändras, inte leker dem med mig ;) 
 
Starta upp ett nytt projekt med några elever som ska göra eller vara med i ett test med ipads och arbeta 20/30 minuter om dagen med dem, roligt att få dem igång med det! Även lite läsning blev det och gulliga är dem när de hittar på sina egna ord på de dem inte orkar läsa noga och inte övat på. Skärpning på några verkligen dock! Läxan var man ju så duktig med när man själv var liten haha, eller nej minns några gånger jag också glömde så det kan hända vem som helst  ;)
 
Finalen på paradise hotel ska jag klart se haha men har bara sett typ 5 avsnitt på hela säsongen men lite har man hängt med i snack hos andra och reklamer etc. Behöver inte förstå allt ;) Sen väntar det en lite längre dag imorgon 7:45 - 16:00 men som tur så är det så himla roligt! Jag kommer snart bara blinka och då är redan första året på min utbildning över, detta kommer gå bra! Allt flyter på! ♥ 
Mittbena är det nya till våren läste tydligen mamma i en tidigning, var jag först eller är jag ute nu? haha undra om man ska försöka sig på det där igen! Älskar mitt hår nu så vet inte vad jag vill göra med det, förutom att det gärna får växa 5 cm till så är det perfekt! Men slingor är verkligen något att fundera på, lutar åt ett nej till det. Min fläta rykte även idag, efter 3,5 månad, men får tillbaka den till sommaren igen :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0