Så var mitt 2014

Gjorde du någit i år som du aldrig har gjort förut?
- Jag röstade för första gången!
- Besökte Berlin
- Var och handla på systembolaget
- Blev faster!
 
Höll du några av dina nyårslöften?
Tror inte jag hade något nyårslöfte, så både ja och nej i så fall
 
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Min bror räknas som en vän med (en man inte kan välja själv haha ;)) och han fick lilla Mattis!
 
Dog någon som stod dig nära?
Min farbror gick bort, det var jobbigt som alla begravningar och bortgångar.
 
Vilka länder besökte du?
- Tyskland
- Spanien x2
- Kina 
- Danmark












 
Är det något du saknar från 2014 som du vill ha år 2015?
Bättre pluggmotivation, ett gemensamt hem med min pojkvän och mer träning. 
Inspiration! 

Vilket/vilka datum från 2014 kommer du alltid minnas?
24 oktober
 
Bästa köpen/köpet?
Fick det men ett träningskort och mina vinterskor som jag STORFYNDA!
 
Vad spenderade du mest pengar på?
Mat!
 
Gjorde något dig riktigt glad?
Ett av de lyckligaste stunderna i år var när jag såg min brorson för första gången. Kunde inte hålla inne tårarna. 
 
Vilka sånger kommer påminna dig om 2014?
Rude - MAGIC | Classic - MKTO | Låtar från filmen Frozen! 
 
Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat och rest
 
Vad gjorde du på din födelsedag?
Vakna med min älskling, åt en mysig frukost, var i skolan en sväng (detta var en torsdag), åkte och handla till dagens middag och tog en sväng på systemet och åt god middag med familjen. Lugn bra dag. På helgen var det stort släktkalas!
 
Hur skulle du beskriva din stil i år?
Blandat, mycket skjortor och den fina sommaren bjöd på mer klänningar än jag någonsin typ använt. 
 
Planer för 2015?
Resa till Berlin, Spanien och Stockholm. Gå på bröllop. Få ett jobb. Flytta ihop med min Hampus. 
 
Har du förändrats mycket som person?
Jo de har jag nog. Blivit mer målmedveten, har planer och är lyckligare än någonsin. Har inte nått mitt kroppsmål och förändrat det till de sämre, men ska så ändra på det. 
 
Hej 2015! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0