Frågor

Det gick ju inte alls bra att svara på era frågor tyvärr :( så hemsk jag är! Kom massor med frågor och började svara på några men sen har det bara runnit ut.. Nu är jag hemma hos Hampus och han håller på att stryka sina kläder till ikväll och gör vid sig så då tänkte jag passa på att svara på någon fråga :)
 
My Fredblad
Om du skulle välja endast en outfit som du skulle bära i resterande del av ditt liv, hur skulle den se ut? ;)
 
Det skulle nog vara ett par blå eller svarta jeans och sen skjorta till det. Passar till nästan alla tillfällen. Dock blivit väldigt varmt ibland kanske men om man inte ska tänka på väder och så, så blir det jeans och en snygg vit/blå/rosa/grön skjorta!
 
Tex en sådan!
 
MATILDA
Vilken är din favorit blogg och varför började du blogga? :)
 
Läser ganska många bloggar lite sporöst. Ibland lusläser jag allt men ibland bara tittar på bilder för att hänga med lite. Men några ja läser ganska mycket av är Blondinbella och Josefin Knave, och sen när mina vänner som har blogg uppdaterar är det de roligaste att läsa tycker jag oftast :) 

Jag börja blogga för många år sedan och vet faktiskt inte varför.. det var ganska stort då och nästan alla hade blogg men inte många som har fortsatt så länge som jag har nu. Jag ångrar i alla fall inte att jag gjorde det, hur kul är de inte att kunna gå tillbaka och läsa som en dagbok? Ska fortsätta och vara aktiv när saker och ting händer. Sen när man får barn och sådant är det så roligt för dem och mig själv att se tillbaka och för dem att läsa vad jag skrev om dem i stunder :) tummen upp för blogg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0