gofika

Dålig uppdatering idag. Började dagen med att vakna upp bredvid mitt hjärta. Gick upp vid halv 12 och gjorde vid mig för att sen dra mig till stan för en fika med Rebecca från min klass. Riktigt trevligt! En sväng på stan hann vi med och mycket snack :) ser fram emot terminsstarten och nya grupper och nya människor. Vi är ganska många så man har inte hunnit bekanta sig med alla som är förståeligt. 

Mötte sen upp Hampus och vi gick på stan och fick tag i hans kallsonger, äntligen och de satt perfekt! Sen handla vi lite mat till kvällens middag som blev kyckling med fajitakrydda och sallad. Som tacos/fajitas men utan bröd :) mycket mycket gott! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0