Nu vill jag ut

Hur berättar man för sina föräldrar att nu vill jag flytta här ifrån, jag vill vara med den som står mig allra närmst och det är varje dag. Att jag vill dela hem och närhet med min kärlek varje dag och bli 1. Hur? När mor min vill att jag ska bo hemma resten av mitt liv. Ibland är ensambarn inte helt perfekt, brosan flytta när han var 18 men det var pappas beslut, min mamma har andra tankar och jag är tjej, det är ju aldrig lika för tjejer och killar. Ni som har syskon känner kanske igen detta? Eller ni som är ensambarn med? Help :D
Interior ♥
Så snyggt sovrum!

Kommentarer
Postat av: sand

alla behöver få bli vuxna och prova sina egna vingar. i det ingår att flytta hem ifrån :) men kan fylla vuxen och man kan bli vuxen, två olika saker. är också i flytta processen, har dock syskon kvar hemma, och det är klart att det är en jobbig omställning men förhoppningsvis flyttar du inte till andra sidan jorden eller jätte långt ifrån din famlij...

2014-04-08 @ 16:45:50
Postat av: sandra

alla behöver få bli vuxna och prova sina egna vingar. i det ingår att flytta hem ifrån :) men kan fylla vuxen och man kan bli vuxen, två olika saker. är också i flytta processen, har dock syskon kvar hemma, och det är klart att det är en jobbig omställning men förhoppningsvis flyttar du inte till andra sidan jorden eller jätte långt ifrån din famlij...

Svar: Nä inte så långt bort, men man ska ta det där steget för att komma ifrån, att ha en början! :)
Oliwia Eriksson

2014-04-08 @ 16:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0