live från Kina

Har ju inte uppdaterat någonting här från Beijing! Är så trött på kvällarna efter alla långa dagar med nya grejer etc så tänker inte alls på att hinna skriva om det hela :) roligare när jag är hemma med bilder till, men i alla fall så har vi det hur bra som helst!! Första dagen var sådär och trodde jag skulle vara så besviken hela tiden men de ändrades snabbt nästa dag, har nu varit här typ 6 dagar och massa shopping har det blivit och en sväng till kinesiska muren och en tur till förbjudna staden! :D En massa god mat har vi också ätit! Beijing är verkligen en stad jag hade kunnat besök igen :D även säkert andra delar av Kina, ett roligt land! Asien ligger mig varmt om hjärtat! 




Tre bilder från resan, kommer massor när vi är hemma! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0