kärleken sprudlar

Fantastiskt väder har det varit nu i en vecka, har dock hört att det ska bli lite kallare imorgon men man ska va glad över att vi fått en så fin vår och början till sommar. I lördags var vädret helt godumligt och jag och Hampus hade bestämt oss att träna men att stå på ett gym locka inte oss så vi skulle power walka milen. Var i fredags och köpte lite nya träningskläder på stadium outlett, då jag inte hitta något alls på det nyöppnade XXL, men det gjorde inget :) Shorts och linne på och t- shirt för Hampus och vi gick ner till stan och hamnen, längs med vattnet upp till sofiero och vände där och gick uppe i skogen och ner för där man kallar muren för kinesiskamuren och sen nere vid vattnet igen. Jogga även 2,5 km av de 9,6 km vi gick på 1 timme och 20 min. Börja känna att mina hälar var lite ömma efter halva tiden men de brudde jag inte mig om, men när jag kom hem hade jag största blåsorna jag någonsin sett och var tvungen att åka hem för att ta på mig öppna sandaler. Skulle nämligen till Hampus syster på kvällen och att kunna gå var ju ett måste, men det var så fint väder så mina fina sandaler åkte på :D sved i hälarna duktig hela kvällen och har sen i lördags gått i öppna skor så nu börjar blåsorna bli mindre, så imorgon kan jag nog ha hela skor om jag vill. Ska skaffa mig ordentliga strumpor, kom på att det var felet för hade hur bekväma skor som helst! Men gud så skönt det var :D Många promenader har det blivit de senaste dagarna och kameran har följt med mig någon gång med :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0