ny vecka

Idag var den en ganska kort dag 09:15 - 12:00 dock en ganska seg föreläsning och på tåget mellan Lund och Malmö höll jag på att somna! Ätit lunch med mamma och pappa på Tegel har jag hunnit med idag och även ett besök hos tandläkaren, inga hål som vanligt :D tack gode gud! Sen en sväng till biblioteket och låna böcker som hade kommit och träffade också min första lärare F-3 så otroligt roligt, och kul att berätta för henne att jag nu läser till lärare! Åh vill bara börja jobba direkt ♥ NOSTALGI att se alla människor och vistas nära sin gamla skola man gick på F-6!
Kört en hel del med mamma idag också, fick boka av körlektionen imorgon pga föreläsning som helst plötsligt kom upp i schemat så var riktigt förbannad innan.. får se hur dagen kommer se ut imorgon men enligt schemat 08:15 - 17:00 FML jag som hade räknat med att bara gå till 10:00... Oväntade förändringar som är dåliga är SÄMST. Mot sängen nu eftersom min klocka står på 05:30.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0