home early

Tur i oturen så strunta vi i andra föreläsningen idag.. vilket då gjorde att jag kunde ha gått på min körlektion men bokade ju av den igår.. fick köra lite hemma med mamma istället, men det var i alla fall så sjukt skönt att komma inom dörren 11:30 istället för 18:00. Varit och ätit på tegel och en sväng om stan snabbt för att hämta pappa på bilfirman. Somnade ca 2 timmar efter 2 avsnitt PLL eftersom jag var uppe så tidigt imorse så kunde jag inte inte låta bli att sova, sjukt trött! 
 
Nu ropar sägen på mig ännu en gång! Imorgon blir det 09:00 - 15:00, planerna var sen att åka till Tivoli i Köpenhamn med lite tjejer men så blev det inte längre :( får dock mer tid till min hemtenta som ska in nästa fredag så även där tur i oturen. Ska se till att bli nästan klar med den till torsdag så jag kan njuta av nästa vecka och kanske åka till lägenheten i spanien ♥
hope so :D | via Facebook

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0