detta har jag gjort

Torsdag: Skola mellan 09:00-16:15, hade min första examination och godkända blev vi, så skönt, en bra start på högskolan! När jag var hemma vid halv 6 blev det middag ute i fina vädret och sen en lång promenad med Elin. 
Fredag: Vakna vid 9 när klockan ringde och packa ihop lite grejer och kl 11 var jag hos Fay och vi drog vidare med våra cyklar till skogen i Vallåkra och hade med stormkök och lagade pasta med kötbullar, så sjukt mysigt och tur med vädret hade vi, cyklade hem i springbyxor och ett linne, 13 september, helt sjukt! Var hemma vid 3 tiden och var nära på att ta ett bad i poolen men drog ut på tiden åt lite och gick ut med hunden och sen blev det kallt så, om vädret är bra imorgon blir det att bada då istället! Får passa på innan pappa stänger värmen i poolen, just nu 26 grader :) & nu mot kvällen har jag gjort v mig själv och valt ut lite kläder för morgondagen skulle bestå av Modell för en dag för min kusin men nu hängde jag med så ja, ska ju bli superkul med bästa fotografen Stefan i stan! Kusintid! ♥ Lite bilder från dagen kommer snart :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0