dagen

Ner till Malmö. Först föreläsning om bildämnet 45 min sen 1 h 45 min religion. Lunch och blev dyngsur i skitvädret vi precis lyckades komma ut i men tur inget regn på vägen tillbaka och avslutade med 1 h 45 min religion igen. Hemma vid 4 tiden så inte så sent och imorgon är jag ledig så ska ta tag i min hemtenta och läsa läsa läsa. Är för övrigt riktigt trött och en film just nu låter som bästa iden egentligen! Nu har jag sett alla PLL avsnitt som finns ute och vad jag hört kommer nästa i oktober någon gång så nu har jag ingen serie att titta på och hittar ingen som verkar lika bra, eller spännande... så om ni kan tipsa på någon annan serie som liknar PLL så gör det!! 
Karta på malmö högskola byggnaderna ;) Nr 2 orkanen befinner jag mig på! Lärande & Samhälle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0