ännu en "ledig" dag

Idag har jag varit "ledig", sov i soffan hos mamma och pappa inatt eftersom jag upptäckte en spindel under min säng på det mest komiska sättet någonsin, tappa ppillret under sängen och måste lysa upp med mobilen och finner spindeln, men var tvungen att skrika och gråta lite innan jag fick tag i pillret genom den längsta linjalen jag kunde hitta och sen vägra jag vistas i mitt rum när jag vet vad här finns inne. SÅ imorse vände mamma och pappa hela mitt rum upp och ner och har nog fått bort en viss procent av alla äckliga grejer som finns här! 
 
Update: Jag skrev detta inlägg för 4 timmar sedan men publicera det aldrig kom jag på nu!
Fixar det allras sista just nu inför redovisningen imorgon och min första examination på högskolan, som säkert kommer gå bra, hoppas jag! 08:04 går tåget imorgon mot malmö så sängen ropar snart, godnatt! 
Amazonas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0