helgen slut

I fredags blev det som sagt in till stan och äta thaimat med perfekt sällskap sen titta på fotbollen som faktiskt var väldigt spännande! Stanna där över natten och sen vid 2 tiden kom mamma och pappa och hämta upp mig och vi åkte vidare på middag i Viken, supergott och mysigt! Hade inga planer för kvällen då men bestämmde för att åka in till stan igen, titta på två filmer och somna riktigt gott där, helt slut, var precis jag kunde hålla ögonen öppna till sista filmen haha. Var hemma vid halv 4 och tog nästan direkt ett varmt bad, var så frusen trots att det faktiskt inte är så kallt ute, men det har regnar och åskat som bara den! Nu ska jag ta mig till sängen och sätta på ett avsnitt av serien Suits som jag percis börjat se och bara sett 1 avsnitt på så får se om den blir bättre :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0