hej

Nu var det någon dag sedan.. Igår kunde jag äntligen sova ut och åkte inte ner till Malmö förrän 12 då jag börja 1 och var hemma sen vid 4 och Fay kom hit och vi bakade hela kvällen lång för det var ju Kanelbullensdag igår! Blev de bästa kanelbullarna jag någonsin gjort! Somnade vid 1 - halv 2 något tror jag.. och vakna imorse och stack nästan direkt till Chilli på väla och sen till mio möbler för att köpa nya grejer till spanien, har köpt ny säng så när vi kommer ner dit blir det att ändra om helt, äntligen! Så köpte ny matta och en bokhylla idag :) Nu är jag hemma och ska börja kolla på lite kläder till ikväll och sen kommer jag nog somna en stund sen in till stan vid 7-8 :) Ha en bra lördag för det ska jag! 

Kommentarer
Postat av: felicia

gott :)

2013-10-05 @ 16:29:27
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0