Godkänd tenta!

Kan nu med ett riktigt fast beslut, som man var lite tveksam i helgen över men, klarade min andra tenta :D skriftlig inlämning denna gång i religionskunskap, riktigt härlig känsla! Man känner sig faktiskt duktig på ett helt annat sätt än när man fick tillbaka ett arbete på gymnasiet. 2 av 5 tentor i denna kurs är avklarade och nästa är redan på måndag i samhällskunskap :) 
 
Var hemma vid 4 tiden idag och åt god middag och tittat på alla fina bilder jag beställde hem här om dagen, riktigt snabb leverans från fujidirekt, beställde i torsdagskväll och fick idag :) Nu tänkte jag att jag skulle leta upp lite fakta till arbetet och sen in en sväng i duschen sen bara ta det lugnt!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0