för då man mår bra

Förutom att mycket är upp och ner och man nästan hade velat åka till skolan idag för att tänka på annat så är det ändå ok att vara ledig idag och speciellt en måndag. Allt blir bättre ikväll, det blir det alltid. Ska ta och göra v mig nu och sen åker jag och mamma och käkar lunch på tegel och sen ska jag in till stan för att ha körlektion.. annars händer inget vettigt idag, tänker att jag ska plugga teori men gör det aldrig, tänker jag ska städa ordentligen men blir bara det nödvändiga, tänker jag ska ta tag i mitt liv men.. det funkar ganska bra som det är! ♥

Kommentarer
Postat av: Carolina - Stall Assla

Så mysigt! Saknar sommaren...

Svar: Det gör jag med..
Oliwia Eriksson

2013-10-07 @ 12:30:22
URL: http://asslatjejerna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0