en annan grej

Hej hej. Hur mår du?
Bra om inte mer än bra faktiskt
 
Vem är i rummet med dig?
Ingen.. eller vad vet jag?
 
Vem fick du senast sms av?
En fin person!
 
Vem tänker du på nu?
Den där fina personen!
 
Vem önskar du var med dig nu?
Den person jag spenderat helgen med.
 
Vem är din favoritsläkting?
Kan inte välja ju, alla är så himla bra! Men mormor är underbar måste jag säga!
 
Vad åt du senast?
En frukt
 
Vad drack du senast?
Loka
 
Vad är det för färg på dina byxor?
Gråa pyjamasshorts
 
Vilken film såg du senast?
Internship, OK film
 
Har du någonsin hånglat i skogen?
Ja
 
Har du någonsin sovit naken?
Det har jag
 
Har du någonsin hoppat in i en bil med folk du just har träffat?
Inte vad jag kan minnas
 
Har du någonsin smugit ur ditt hus?
Tror inte det
 
Var fick du tag på tröjan du har på dig?
Den är från h&m
 
Var åkte du senast bil?
Från viken till stan
 
Vad är det bästa med våren?
Att det blir varmare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0