vardagslyx till körkortslängtan

Supermysig kväll igår som vanligt, verkligen vardagslyx! ♥ Klockan plinga vid 6 men jag som inte behövde gå upp förrän 7.. ledde till att båda gick upp halv 8, spontan "sovmorgon". Drog mig ner till körskolan för dubbelpass som gick så jävla bra :D godkänt på ännu 2 moment, accerelationer och inbromsningar var det först, lite pulls fick man allt när man skulle tvärnita i 70-80 men jag fegade inte på första som många gör, var inte så farligt som man trodde :) Sen blev det en del körning på motorvägen och första gången jag kör där, riktigt roligt haha och hur galant som helst gick allt. Halkan är nu också bokad och jag känner att jag är närmre körkortet, oh vad jag kan köra in till stan hur mycket och när jag vill sen, underbart ♥ Innan var jag inte ett dugg taggad på körkort men nu lockar det en aning mer!
 
Åkte hem och käka och har pluggat lite till skolan imorgon och somnade 1,5 h gjorde jag med. Titta på de två senaste avsnitten från Maria montazami programmet på trean och bara tagit det lugnt och nu packat klart väskan till imorgon och ska dra mig mot sängen, klockan står på 5:35 och lång dag i skolan väntar 08:15 - 16:00 ca. Godnatt på er! 
Mitt shotglas säger ju en hel del..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0