perfekt helg

Haft en mega mysig helg, helt perfekt! Fin middag på mogwai med god mat och mindre god dricka, ta inte rött eller rose där säger jag/vi haha. Pizzan där är sjukt god! Kolla lite fotboll och på morgonen drog jag mig till jobb och det rulla på och var lika roligt som vanligt. Åkte hem och gjorde v mig för att åka in till Fay igen i stan och fira henne, vin och drinkar, telegrafen och utposten och avslut på donken sen staplade jag mig hem till Hampus och somna där vid 4 tiden, mys delux, förutom huvudvärken jag hade imorse när han gick upp för att köpa bullar, vem har någonsin en morgon efter 4 timmars sömn gått och köpt bullar till frukost? INGEN, hur gulligt är inte det, somna om någon timme sen och åt den bästa frukosten någonsin, allt smakar så mycket bättre med ett underbart sällskap ♥ Summerar helgen som UNDERBART BRA!
 
Jag i fredags   |   Linnea och Fay igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0