nelly.com rabatt

Jag har faktiskt aldrig någonsin beställt något från Nelly.com , ganska sällan jag faktiskt är inne och kollar kläder och liknande på nätet, tycker att titta i butik passar mig bättre, men ibland kan man ju hitta lite mer unika och annorlunda märken på nätet. Nelly har ju ett stort utbud och man hör nästan var och varannan dag folk som är där och tittar och köper. Speciellt till högtider som student/skolavslutning, julafton, fester, nyår etc. 
Denna kjol till exempel, blev jag lite kär i nu när jag titta in på sidan.. snygg till man åker utomlands eller sommaren med bara ben, lite för kallt nu och snyggast med bara ben :) Via blogfame så får faktiskt alla mina läsare 10 % rabatt på en order om ni går in via denna länk: http://blogfame.se/29/10185/nellycom inget dåligt erbjudande tycker jag, nu mot jul och nyår med! Så shoppa lugnt :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0