helgens planer

Ledig idag så tog mig en sovmorgon till kl 10:30 då jag klev upp ur sängen :) så skönt, fått så lite sömn annars i veckan. Ätit lunch på tegel med mamma och pappa och sen varit hemma och packat väskan och gjort v mig, ikväll åker jag in till stan och ska äta middag på Mogwai med H och sen se portugal - sverige, 1-1 har pappa satt 100 kr på för mig haha, det första jag sa så man ska inte ändra sin första tanke! Imorgon blir det jobb 10-16 tur i oturen då man inte kan ha så lång sovmorgon, men eftersom jag sover i stan behöver ja bara gå en kvart innan jag ska vara där :) Men ska bli underbart skönt att jobba lite och få in lite extra denna månaden med :D sen får jag skynda mig hem och göra v mig för att åka in till stan igen och fira bästisen! Redlös kväll ser jag fram emot, passar perfekt! :D kramisar /Oliwia
saknar london, till våren kommer jag tillbaka! (tycker lite om denna bilden, ser smal ut ;o) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0