för att veta lite mer

Jag har insett att min senaste kyss: var helt fantastisk! 

Jag lyssnar på: reklamen på tv

Jag pratar: när det känns rätt

Jag tycker om: mina fina vänner! 

Jag avskyr när folk: skryter

Kärlek är: det allra bästa jag vet!

När jag borstar tänderna: kliar det ofta i min näsa..

När jag lagar mat: brukar det bli ganska gott

Jag tänder på: min pojkvän

Jag är rädd för: att förlora någon som står mig nära

Den värsta känslan är: när inget går som jag vill

Den bästa känslan är: att vara kär och lycklig

Jag är bäst på: att vara trogen

Jag är sämst på: att börja plugga i tid

Jag kommer alltid vara: den jag vill vara

Det finaste som finns: familj & vänner

I sommar ska jag: Uppleva mycket nytt! 

Sist gången jag grät var: ca en vecka sedan av lycka!

Jag älskar: Hampus

Jag kan inte: flytta ifrån helsingborg för gott 

När jag vill tänka: ser jag på en film eller går en promenad

När jag vill baka: bakar jag eller kollar bilder på rolika cupcakes 

Min mobiltelefon: håller jag nära mig!

När jag vaknar på morgonen: tittar jag alltid telefonen

Innan jag går och lägger mig: skickar jag ett godnattsms till min kära

Just nu tänker jag på: hur stressad jag är över plugget

Bebisar är: helt fantastiska! 

Idag har jag: kommit hem från Spanien

Ikväll ska jag: plugga, plugga & plugga

Imorgon kommer jag: att skriva min första salstenta

Jag vill verkligen: leva ett långt och lyckligt liv! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0