cocktails

Att vakna av ett sms från den man älskar är det näst bästa sättet att vakna upp på ♥ så gjorde jag i morse, följt av ett samtal lite senare från jobb om att jag skulle vara där och jobba idag vilket jag absolut inte fått redan på och det står inte på mitt schema, synd för hade gärna fått de pengarna.. 
 
Vid 5, halv 6 tiden kommer Elin hit och äter middag, dricker lite vin och jag planerar på att slänga ihop en drink från min cocktailbok till oss, sen drar vi oss in mot stan och ska bowla kl 8, så sjukt längesen, ska bli roligt! Sen efter det drar vi oss vidare ner mot stan med några andra förhoppningsvis :) Lördagkvällen blev räddad iaf :D
beautiful | Tumblr
något sådant kanske

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0