11-11-13

Ny kurs startades upp idag, svenska! Som jag tror kommer bli hur roligt som helst, nu blir det mer inriktning på barnen, det man velat ha hela tiden. Slutade 10 istället för 12 men hade 45 minuter att slå så jag och Vicky tog en fika på espresso, testade deras nya vit choklad varm choklad, jag tyckte den var god, bör testas :)
 
Åkte hem och åt lite lunch och träffade Anna ett slag, passa på eftersom hon inte är hemma så ofta! Sen blev det en promenad hem och en långdusch med nya papaya produkter från body shop så nu luktar man gott och packat ner allt i väskan till H och drar mig snart in mot stan och sover där och imorgonbitti mot körskolan! Ha en mysig kväll för det ska jag ha! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0