sorry

Det gick jättebra med uppdateringen här! Blir alltid så efter att man har varit iväg ett tag, 1 vecka minst så när man kommer tillbaka finns inte glöden där och det har varit fullt upp hela denna veckan med så har inte haft tid eller ens tänkt tanken på bloggen eller datorn. Självklart kommer några bilder från vår resa upp snart. 
 
I lördags var det Eurovision i malmö, satt här hemma med Linus och mina päron och tittade, eftersom klockan morgonen efter stod på 05:45 så orkade vi inte göra något speciellt av det. Jag tycket danmark var bra så de var inte fel att de vann, så nästa år ska jag och mamma se till att va i köpenhamn och se eurovision! :) 
 
& igår morse, kl 7:24 gick tåget från landskrona och tog mig och Linus till köpenhamn för att se STARTEN PÅ GUMBALL3000 gah det var helt fantasttiskt, trots regnet men det fick man stå ut med! Bilder från det kommer också självklart upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0