snart är det slut

Efter glada besked om mina betyg i svenska och marknadsföring, drog jag mig ner till stan och köpte födelsedagspresent till mamma och mös med Linus nere vid gröningen i en timme :) Sen mötte jag Linnea på henne skola och vi gick till norrahamnen på EH och tog en fika och satt ute i det fina vädret, myspys! 
 
Nu är jag hemma (varit ett bra tag) och har varit ute på en promenad med mamma och vovven och även rensat ut alla mina skor och städat i garderoben där = nöjd! och har även valt ut klänningen man ska ha på efterfesten på balen på torsdag så var glad att ja hade det så man inte behövde springa och köpa något. Har också gjort sånghäfte till studentfesten så mycket effektiv dag har det varit! 
 
På torsdag är det BAL och om 9 dagar tar jag STUDENTEN! ♥
På spexfotot i 9:an låg studenten långt in i framtiden. Men denna bild känns ändå som om den var tagen igår. Tiden går så himla fort, 3 år med denna klass och 3 år i gymnasiet och 13 år i skolan är nu slut. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0