paniken som uppstod

Imorse när jag startade min datorn fick jag världens hjärtinfarkt, ALLT exakt ALLT på min dator hade försvunnit. Det första jag snabbt som F A N titta upp var mina bilder och de ända som fanns kvar var den mappen med testbilder eller vad det är som är på datorn från början. Stängde av datorn snabbare än någonsin igen och har inte vågat starta den förrän nu för en kvart sen och ALLT var tillbaka. Detta var verkligen ett tecken på att jag måste göra en backup på alla mina bilder så imorgon blir det att ringa data killen Stefan och fråga hur han gjorde med vår lådda som står där uppe som ska va till att spara grejer, måste ta tummen i röven och spara mina älskade bilder!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0