lördag & morsdag

Gårdagen blev väldigt bra iallafall
 
Vakna med Linus bredvid och åt sen en god frukost. Åkte in till stan vid halv 1 tiden och Linus klippte sig och sen gick jag, Linus, mamma, pappa och Max och käkade lunch nere i norrahamnen på Ya-Ha, ingen restaurang jag har ätit på innan men eftersom Max är vid dunkers dagligen så har han testat de och drog med oss dit :) riktigt gott och vi hade sån tur med vädret så en mysig lunch blev det allt! Linus drog hem sen och vi fortsatte till Inom och sedan till Hamnkrogen. Mamma och pappa drog sen hem efter mycket om och men och stackars lilla Cloe var också med så tror hon ville hem! Stannade kvar med Max och efter ett par timmar på hampan och pl13 var jag på väg hem och tur det. Efter många glas vin och en hel del öl så var min lördagskväll bästa på länge med bästa brodern! 
 
Skallebanken jag hade imorse kunde jag gärna varit utan, tur man luska fram en alvedon i väskan och somna om sen i ett par timmar till innan jag var tvungen att släpa mig upp ur sängen och slå in morsdags presenterna till mamma. Käkade god kinamat och mös på morsdag, dock lite ångest över att jag inte bakade en paj, orkade inte och sen insåg jag att det var morsdag och då måste man äta kaka ju :( så imorgon när jag åker hem från stan köper jag en blomma eller kaka till mamma ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0