jag är här

HEJ, usch dålig jag är på att hålla vad jag lovar men bättre sent än aldrig. Igår var man inte lite mör under exakt hela dagen så tog det bara riktigt lugnt och avnjöt en timme i hamnen i det sköna vädret på morgonen innan vi packa ihop oss och drog hem från stan. Linus jobbade = städade våran pool innan vi ska fylla den med vatten igen, allt aljer vi lyckats få var ju tvunget att försvinna, isch men nu är den superfin och efter lite lagning på botten ska den fyllas och då är det nästan sommar!! Det vet man när poolen är igång!!
 
Jag har haft packkaos här idag efter skolan och det ligger kläder exakt ÖVER HELA RUMMET och jag som ska gå och lägga mig nu men måste städa undan alla kläder först från sängen, suck.. imorgon är det prov sen jobb 14-18 sen så njuter jag min fredagskväll med finaste pojkvännen som jag kommer saknar så det gör ont redan nu... och sen DRAR VI! Hörs imorgon, hoppas jag får en lucka då att skriva en snabbis! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0