här är jag

Jag lever mina fina läsare! (som kollar in här varje dag utan att jag skriver) Kom hem från Alanya i söndags, haft en super jävla go resa helt faktiskt skönt var det! Sen har jag inte haft internet förrän igårkväll så nu kommer det lite mer uppdatering här och en massa bilder från resan :) Brun och fin är man nu och vädret här hemma är helt okej så vi åkte iväg helt perfekt, allt är grönt och blommar här nu så helt underbart att se ut på blå himmel och grön trädgård! Nu ska jag sätta mig ute och läsa klart min fina bok "Flickan med de röda skorna" den måste ni verkligen läsa, riktigt fin! En mamma som skriver sin historia om dottern på 3 år som får cancer. kramisar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0