happy

Dagen gick som tur ändå en aning snabbare än vanliga torsdagar. Börja med frukost på svenskan och sedan betygsnack som resulterade i ett fantstiskt glädjetjut då jag trodde jag skulle få vg på projektarbetet men lyckades  få ett MVG, OM jag är LYCKLIG! ♥ Nöjd över mig själv för något jag gjort iallafall. Sedan drog vi oss vidare till HIF och presenterade vår uppföljning av hela arbetet och där med avslutades hela kursen i marknadsföring och det var även det sista jag gjorde för hela gymnasietiden! Nu är skiten äntligen över och man kan börja tänka fram och längta efter nya utmaningar som hoppas leder mig rätt och på ett bra sätt till mina drömmar! 
Large Large
Bilden till höger beskriver min framtid så bra, som jag ser den, att det bara nu kan bli bättre och bättre efter gymnasiet. Kärleken, vänner, jobb, skola, framtid, självkänslan, livet. Vägen mot lycka i alla delar i livet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0