torre

Sitter här i min gigantiska säng i fina lägenheten och njuter av min vackra utsikt och har lite 2 ½ men igång på tvn. Detta är verkligen mitt andra hem, eller mitt hem över huvud taget, älskar detta stället och det förvånar mig inte om jag flyttar hit i framtiden. Eller iallafall bor här flera månader i streck. Hade varit riktigt härligt att få leva detta livet och inte bara någon vecka.
 
Projektarbetet är klart och inskickat så nu kan verkligen lovet börja, förutom att jag måste läsa en engbok men det får väl gå. Käkat god plankstek på svensken idag och lite senare ska vi in still stan och kolla på en ny säng till mig och gå lite på marknaden och äta på kinarestaurang, mys på högsta nivå! Idag har tyvärr vädret varit lite sådär men allt är iallafall bättre än hemma, ca 18 grader här är inte fel!
utsikten från mitt rum

Kommentarer
Postat av: Trees, mamma i London

Vad mysigt :) Jag har också vart där, himla fint!! Lyyx du har det!!
Fast jag hamnade i london istället! (mitt tredje hem e DEFINITIVT spanien)
Kramar

2013-03-23 @ 21:37:04
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0