tack för en mysig helg!

Är hemma efter en lördag och söndag hos Linus, igår blev det tacos mys, trots lite fel kryddor så blev det sjukt gott, testa Fajitaskryddor i köttet och sen vanliga grönsaker och saker som du har i tacos, supergott! Sen blev det lite tv och paranormal activity 4 och mys hela kvällen lång, vaknade sen kl 7 imorse av att Linus hade näsblod, stackarn! Var riktigt trött men när pojken står i badrummet och hela vasken är full av blod och han ropar på mig så mår man dåligt, vet själv hur det är att ha näsblod och jag får alltid panik och han får så mycket och tar lång tid innan det slutar så usch, vi lyckades iallafall somna om sen och gick upp vid 11.
 
Pluggade i en halvtimme ungefär och sen bara degat som fan, hur ska framtiden se ut asså haha? Går inte att plugga tillsammans ju, eftersom vi ses så pass sällan eller har gjort de nu på senaste så vill man inte plugga och sitta tysta med sitt, men en halvtimme är bättre än inget, fick skirivit 2 sidor iallafall! Dagens middag bestod av pizza och sen åkte jag hem, så nu ska jag börja plugga! 

Kommentarer
Postat av: ♣ Ida - Hon som föddes med LKG

Nu har jag utsett 6 st vinnare i Dagens blogg! Kika in och se om det vart du! :) Det kommer en ny chans att vinna en länk senare.

2013-03-17 @ 20:40:05
URL: http://idahtt.blogg.se
Postat av: Sofia

Fin bild :-D

Svar: tack! :)
Oliwia Eriksson

2013-03-18 @ 13:28:29
URL: http://acordingtosofia.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0