idag igår

Usch, alla utom robin skulle vunnit. Kan inte ens komma ihåg låten när jag tänker, bra bidrag sverige till eurovision, sjuuukt tråkigt, kunde inte blivit sämre, ja tyckte iallafall att sean banan ägde ut allt och alla och kanske schlager killarna haha första gången ja såg dem igår, hur kan de ställa upp på sånt här haha klockrent! Efter mello gick jag och Wilma och la oss och prata lite, fläta håret och kolla lite film och somna sen vid 12 och imorse så stack vi till väla en sväng och hon fick köpt en del, själv hitta ja 2 tröjor på h&m men hade glömt kuponger jag hade, så går till h&m i stan imorgon och köper dem där, så ja kan använda kupongerna :) nu är det skräckfilm och plugg på schemat!
jag & wilma - spanien höst 2012

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0