helg

Nu tar jag helg! Förutom att jag ska till skolan i 15 minuter imorgon för feedback men de räknas inte :) Blir skönt att komma upp och igång i tid bara så har man hela dagen framför sig, så efter det åker jag hem till sjuklingen och sitter där och pluggar och njuter av lite sällskap och en film eller två kan det väl bli också och vågar nog inte sova där så vad kvällen erbjuder kanske är en massa twilight i min ensamhet? Usch det låter hemskt men jag kan väl gilla det ibland, eller så tar jag med träningskläder och njuter på gymmet några timmar? eller så kanske man börjar packa lite, ja vad som helst kan man väl göra?
Just nu vet jag inte vad jag gör...
see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0