dagen

Dagen har bestått av shopping mat shopping mat! Åkte till La Zenia, ett jättefint shopping centrum en liten bit härifrån, fick med mig hem 2 par skor, ett linne, strumpor och trosor :) åt god tacogrej där som typ brunch, sen gick vi där ett tag till och åkte sen hem och käka på svensken som vanligt, äter lunch där varje dag 2 rätter + dricka för 8.50 € kan inte bli billigare för så god och fin mat! Idag blev det fläskfile med pommes och bea och våfflor till efterrätt eftersom det är våfflansdag idag :) sen stack vi upp till lägenheten och dumpa alla grejer och stack sen ner mot stranden för att ta något att dricka och jag och mamma gick på Domti, en butik som säljer allt mellan skor till häcksaxar och glas till hundbajspåsar ja ALLT och inget kostar mer än 2 € så lite fina klistergrejer till naglarna fyndade jag som kostar 70 kr hemma så köpte på mig många! Sen blev det lite bröd och korv på Ibiza och en öl, mumma på denna dagen god mat och fin shopping!
La Zenia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0