på jobb

Är på jobb och det är väldigt dött!!!!! Så får roa mig med lite annat för stunden när de inte finns mycket att göra :)

Igår var det också jobb och sen mot kvällen åkte jag och Linus till Hanna och Tindra i Lödde, åt tacos, lekte med gosiga valpen och bada i deras utespa, mysigt värre! Var hemma vid halv 12 och får syn på fetespindeln på mitt rum så vi sov på golvet på övervåningen istället för vi hitta inte spindeln igen och jag HATAR dom! Spindlar får gärna utplånas från vår planet!

Fick gå upp tidigt idag och nu står jag här i butiken och ska va det till 14:00, kort dag idag! Vilket behövs och märks på min påsar under ögonen! Ska äntligen få sova ut imorgon! Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0