FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN

Det är mycket som händer! Efter studenten har det tagit ett par dagar att vila upp sig på, och för övrigt så var studenten en av de bästa dagarna i mitt liv! Och jag har aldrig någosin känns mig såhär fri! Igår var jag och Linus på Ullared, en liten halvt spontan tripp som blev väldigt trevlig och mysig, Ullared är ju inte någon favorit direkt och tredje gången jag var där någosin men roligt hade vi iaf! 
 
Idag hade jag min allra första körlektion, så nu får man börja ta tag i detta med under sommaren! Körde lite med mamma hemma innan lektionen och det gick mindre än bra måste jag säga! Men på körskolan gick det bra då jag inte behövde växla, vilken tur jag hade! Nu måste ja bara gå en vecka TILL och oroa mig för det som skall komma! Usch och fy, aldrig i livet att jag någonsin skulle köpa mig en manuell bil, det ska gudarna veta! 
 
Imorgon så är det upp till jobb 09:30-17:00, kom in och liva upp lite och titta på fina smycken och grejs! Skönt med lite jobb dock, ett par lappar ska man väl få in i sommar! Juvel & Design för er som inte vet om det, nu är jag riktigt trött och flummar som fan! Lyckan efter studenten sitter ännu kvar, och kommer förhoppningsvis göra det hela livet över att jag aldrig mer behöver gå i gymnasiet! Godnatt på er!
Kommer lite fler bilder, men här ser ni glada mig från studenten 5 juni. En vecka sen jag satt nu i min säng och måla naglarna och magen pirra lite inför den stora dagen! En vecka sen en underbar dag skulle börja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0