hello

blev en riktigt mysig torsdag förrutom att jag och linus somnade kl 10 och vaknade sen halv 2 och bara "nej inte igen" hatar att somna bara sådär och sen inse när man vaknar 2-3 timmar senare att man verkligen somna utan att de va meningen.. sminkter var kvar, tänderna var inte bortsade och jeansen och allt var fortfarande på.. trött som en sengångare slänger man av sig kläderna och bara skiter i allt annat och somnar om! fick många timmars sömn iallafall och vid 12 åkte jag med mamma och pappa till stan och fixa lite små grejer och nu är jag hemma och tar det lugnt och ska fräscha upp mig lite med ett bad kanske.. om jag orkar, när det är så kallt ute brukar bara halva badkaret hinna fyllas innan vattnet blir kallt så nu när jag tänker efter skippar jag nog det :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0