22:22

förutom att jag har kollat tv med mamma nu i 2 timmar så slutade dagen ganska dåligt.. att stå och borsta tänderna och gråta samtidigt med smink utsmetat i ansiktet är nog den värsta syn jag någonsin sätt.. bara genom att se mig själv hur jävla nerslagen jag såg ut fick mig att gråta ännu mer. mina ögon är rödsprängda och något har säkert spruckigt och mitt huvud bankar.. fan vad jag hatar att må såhär och den jag älskar mest accepterar det inte, usch hemska känslor. Ska gå och ta voltaren på mitt knä nu och sen sängen och försöka få tankarna på annat. godnatt 

Kommentarer
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Nej jag verkligen hatar att ha tider att passa. Så träningen blev lite lidande, men tur så kunde jag ta ett pass på kvällen också:)

2013-01-10 @ 00:23:36
URL: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0