förkyld

Har lyckats dra på mig en megaförkylning och en tjock svullen hals på det! En natt råkade jag och Linus somna med ACn på ganska kallt och jag vaknade vid 5 på morgonen av att Linus skakar tänder och huttrar och har inget täcke på sig och jag själv är insnurrad i hela täcket men fryser ändå som fan, stackare, så taskig jag är och på det fick jag ont i halsen också men vi snusa vidare och värmde varandra men efter den natten för 3 dagar sen har jag haft ont i halsen och nu är det så mycket värre, kan inte prata utan att det gör ont så sitter här framför tvn med en kopp te, inte gott heller för mitt favvote tog slut innan vi åkte så köpte inte nytt, så fick bli något halvsmakligt men de får gå. Riktigt skönt för halsen så det är värt det! 
 
Klockan är 23:48 för mig just nu men måste hålla mig vaken någon timme till för att inte vakna 5 imorgonbitti! Mia på grötö får underhålla mig!

Kommentarer
Postat av: M A T I L D A ♥

sv. aha finns dom där med, vet i alla fall att jag köpte dom på Freeport, hehe :)
KRAM

2013-02-23 @ 19:30:28
URL: http://matildaddahlberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0