citron

Uppdateringen är inte på topp, men under gårdagen var jag hemma 1,5 timmar kanske och då var det ganska stressigt och när vi kom hem på kvällen orka jag inte sätta på datorn och allt och speciellt inte när jag fick mitt i veckan mys med min pojkvän. Pappa fyllde år igår och det firades på cafe rasoir/mollbergs i Helsingborg, käkade underbart god mat och några glas vin blev det och var hemma vid 8 och var sjukt trött men somnade gott i hans armar vid halv 12, host, rygg mot rygg. hatar sånt. Men känslan när man vaknar upp och öppnar ögonen och ser en snygg kille ligga och le och pussa en i pannan kan man inget annat än glädjas av hela dagen. Blev en tidig morgon idag och var i skolan 8:30 - 11:15, stack sen till gymmet och 700 kalorier försvann iallafall, trots min huvudvärk. Nu väntar badkaret! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0