mina dagar

Vad har hänt sen senast.. Kom hem från London förra veckan, fredagen började med körskolan och sen en heldag med Anna och ett kvällsbad i havet med Fay. Lördagen bestod av kräftskiva och fira bror min och det var supertrevligt, sov över där och käkade bunch på Möllebacken på söndagmorgon och åt tårta! och åkte sen hem och bada och åt god middag. I måndags vet jag inte riktigt vad som hände, kanske körlektion. Jo det var det och den gick skit bra, nöjdare än nöjdast när jag kom hem, är grym på att backa! 
 
Tisdags minns jag inte, igår vaknade jag inte förrän 13:30, helt sjukt, satte klockan på 10:30 men stängde av de efter någon snooz och sov länge.. stack sen in till stan och tillbringa hela kvällen med Linus, spelade biljard och åt god mat och satt nere vid havet någon timme och norrahamnen, mumma vilken kvalletid!! & idag var det körlektion igen vid 11 som var sådär, jag som hade sånt flyt! Varit lite stressad över att jag knappt kör hemma något och teorin är ju inget jag tagit tag i, får väl bli det man läser på tåget till skolan nu mera! Efter körskolan åt jag lunch med Ellinor på Olssons skafferi och sen en vända till Waynes för gott te, super trevlig! Riktigt härligt! Åkte sen hem och färgade mina ögonbryn och blev ganska nöjd med det också! 

Tar verkligen tillvara på de sista dagarna av mitt lov nu, även fast det ska bli sjukt kul att börja så är det Aldrig fel att vara ledig och göra precis vad man vill! Imorgon ska jag mor och far kolla på en lägenhet i stan och mot kvällen ska jag in mot staden med Linus och kolla lite parkour och göra vad som faller en in, hoppas det blir en fin kväll :) 
 
Ni som orka läsa detta får ju en stor kram!! Bättre uppdatering kommer! 
Jag & mamma i London

Kommentarer
Postat av: Nicole

Gud vad lika ni är :)

2013-08-30 @ 20:33:35
URL: http://trollmamma.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0