fläta

Ett tappert försök till att göra en fin inbakad fläta och jag tyckte jag lyckades ganska bra, förutom att den nu blev utbakad, men så blir det oftast när jag gör på mig själv, omvändt liksom, fast tycker utbakade är riktigt snyggt det med! :) Önskar jag var duktigare på att fläta mitt hår själv, tar lite tid och inte alltid såhär bra så ofta orkar jag inte göra det för att de ska bli så pass fint för att ha när jag ska hitta på något. Dock hade det nog varit riktigt skönt att träna i :) Ska sova med denna och se om den håller sig till morgondagens träning! 

Kommentarer
Postat av: Fia

Tycker den blev jättelikt! Det är som sagt svårare att gör på sig själv än nån annan =)

2013-08-18 @ 12:05:23
URL: http://sofsan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0