vår är det

Igår hamnade jag och Anna ännu en gång på eh i norra hamnen och det blev vars en ischai och delade på en chokladboll :) supergott och ischai hade jag inte druckit innan men verkligen något jag ska ta igen! Köpte lite födelsedagspresenter till vän med och hade det supermysigt i det fina vädret! 
 
Idag, trots att jag inte skulle till skolan så stod klockan på 7 och 8:30 var jag inne i stan och stod inne på gymmet med 3 andra haha helt tomt men det var väldigt skönt! Var där i 1,5 timme och första timmen blev det kondition och sen mage och rumpa i en halvtimme, gottigt!! Gick lite på stan sen för att hitta present till Tindra som fyller 10 men hitta inget som var det där perfekt så åkte hem och käka lunch med pappa på tegel idag igen (sjuuukt gott) och sen bakade jag och Anna en tigerkaka och var ute och cykla en runda! NU räknas det faktiskt som att våren är här! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0