paradis

har suttit i skolan sedan 11:30 men börjar inte förrän 14:10 med 1 lektion som består av filmtittande på Danska så klagar inte :) det blev ingen träning imorse så jag tar det på torsdag efter skolan istället, om jag kan hålla det! när jag kommer hem blir det fin middag med mormor och morfar för att fira lite att mormor är klar med sin strålning som hon varit på varje dag i 16 dagar! Hoppas allt är borta nu! och sen ska jag kanske kanske baka kanelbullar eftersom det är kanelbullens dag på torsdag!
Bild från paradiset i sommar, snart ses vi igen!

Kommentarer
Postat av: Liborius

tack:) har lagt upp en av presenterna nu<3 in och säg vad du tycker!

2012-10-02 @ 17:58:31
URL: http://liborius.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0