p * r t y

kvällen börjar dra sig mot sitt slut och imorgon kommer det bli en fruktansvärt hektisk dag! går i skolan mellan 10.10 - 13.10 och direkt efter det ska jag och linus köpa present till hans mamma, sen går vi och tränar 1 timme ca och efter det drar vi till ö&b och ska handla läsk, sticker hem till honom han gör v sig och gör sig snyggare! sen hem till mig jag duschar och gör v mig inför fest och sen drar vi ner till malmö och stannar där hela natten lång och sticker hem till linus på lördag förmiddag, impuls fredag och det kommer säkert bli hur bra som helst! stressigt mem roligt att ha mycket kul att göra :)
11121369_large
blir inte så mycket uppdatering imorgon, kanske inget alls men isåfall hörs vi på lördag! (eller söndag)

Kommentarer
Postat av: Annabanana

Gott med drinkar :)

2012-10-19 @ 17:17:39
URL: http://annacoolsombaraden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0